Zaujimave citanie - rozpad rozvodnej siete v Europe v 2006

balu@home balu na k-net.fr
Sobota Březen 21 08:58:08 CET 2015

nasiel som k tomu clanok v IEEE, je to celkom zaujimave citanie. 80%
zataze obnovili za 2 hodiny. Je tam dalsi graf Francuzsko 78, tam bol
este zaujimavejsi blackout :-) Idem hladat ci je aj k tomu nieco.

RESTORATION IN SWEDEN AND EXPERIENCE GAINED FROM THE BLACKOUT OF 1983
Roger Kearsley
Swedish State Power Board
Operations & Sales
S-162 87 VALLINGBY
Sweden

IEEE Transactions on Power Systems, Vol. PWRS-2, No. 2, May 1987

http://ieeexplore.ieee.org/stamp/stamp.jsp?tp=&arnumber=4335145

bohuzial v ramci sirenia vedeckych poznatkov je clanok dobre zamknuty,
aby si ho nahodou niekto, kto nema predplatne neprecital... Ale mozno to
niekto najde volne na webe. Zlaty dobry CERN a jeho open publication
policy...