Problemy s rozesilanim zprav HW

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Březen 20 21:11:03 CET 2015

Jenže mailing list není odesílatelem. Zatím.

Platný X-DKIM zařídí hladký průchod spam filtrem, neplatný X-DKIM zajistí přímou
cestu do spamu. Bohužel mailing listů tohoto typu je tak málo, že se s nimi už
prakticky nepočítá. A modifikaci těla mailu patičkou sponsored nepodporuje už
vůbec nikdo.

Standa