Problemy s rozesilanim zprav HW

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 20 17:51:38 CET 2015

Nie, ale preto aby sa nasiel niekto kto tomu rozumie a vysvetli. Mne
nevadi, ze sa zhovadim, ak sa pri tom nieco naucim.

To "X-DKIM: fail" znie presne ako pruser, kratke guglenie to viacmenej
potvrdilo ale este stale nerozumiem podrobnostiam a cakam, kym tu niekto
napise na tu temu elaborat.

Nevsimol si si ze to tak robim dost casto? Aj to s tymi routermi to tak
bolo - podhodil som odborne znejucu informaciu ktorej som hovno rozumel, a
z naslednej diskusie som potom cerpal doplnujuce klucove slova do guglu...
;-)

wek