Jak "opravit" platebni kartu

Pátek Březen 20 14:37:25 CET 2015

Bezkontaktní kartou se dá zaplatit do 500 bez zadávání PINu, nad 500 už
musíte stejně zadat pin. Jinak viz např. z webu České Este Bank (AKA Česká
spořitelna):
Ale co když mi kartu někdo ukradne a zneužije?

Pokud vám zloděj ukradl kartu, je nutné ji co nejdříve zablokovat. To platí
pro všechny případy a jakýkoli typ karty.
V případě zneužití karty bezkontaktní platbou bez zadání PIN budeme
zneužité prostředky klientům v plné výši kompenzovat (platí pro
bezkontaktní platby bez zadání PIN při splnění podmínek banky).
P.K.