Zatmeni na CEPS - puls tam byl...

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Březen 20 13:11:19 CET 2015

Hmm...tak v zajmu objektivity musim opravit sam sebe:

ten dopoledni puls na grafu byl i vcera (19.3.), cili se zatmenim Slunce
asi nesouvisi...

Mozna by nekdo z pritomnych "energetiku" mohl uvest odkaz na relevantni
data, kde by byl videt ten vykyv pri zatmeni. Zajimal by me okamzity tok
ci stav spotreby pro CR nebo mozna lepe Evropu a ev. porovnani s
ostatnimi dny...

Ten web CEPSu je trochu neprehledny a nepodarilo se mi tam takovou vec
najit. Navic je zoufale pomaly, i kdyz proti dopoledni to alespon trochu
funguje...

Tohle http://diagramonline.cezdistribuce.cz/Viewer/ zase neumoznuje
volbu zobrazeni grafu podle data.

--