OT Exploiting SOHO Routers

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Březen 20 08:30:38 CET 2015

>   Domácí uživatel chce funcionalitu bez nutnosti se v tom týdně špárat
>a instalovat patche, balíčky, distribuce.

Domaci uzivatel chce dokonca funkcionalitu bez toho aby vobec sa v niecom
sparal a instaloval. Domaci uzivatel chce krabicku, ktoru zapoji, zapne a
nevie o nej, bodka.

Ja som tie bezne krabicky z obchodu za taketo pokladal, ale ten clanok sa
zda ze hovori, ze tie su uplne, ale ze uplne zle. Dobre som to pochopil?

A domaci uzivatel chce aj aby ta krabicka robila aj modem (DSL), wifi
access point (je to ten spravny vyraz? este stale som nenasiel nejaku
slusnu dobru zakladnu literaturu na wifi), file server, media server a
print server. A to vsetko tiez bez akehokolvek nastavovania a rypania sa v
nej. Ak tomu dobre rozumiem, tak vlastne to nastavovanie a rypanie  sa je
jeden z dovodov bezpecnostnych problemov, takze vlastne je dobre, ze ten
domaci uzivatel to nechce robit, nie? Ale Vy mi to zase hovorite, ze
akakolvek kombinacia je principialne zle. Mna vlastne vobec nezaujima, co
v tej krabicke je, nech je tam pokojne aj viac krabiciek v jednej, len
nech to funguje, bezpecne, spolahlivo a bez potreby zasahov.

To fakt na toto neexistuje hotove a pritom dobre riesenie?

wek