OT: upgrade SW (bylo: Re: OT: RouterBoard bylo Re: OT Exploiting SOHO Routers)

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 19 21:22:34 CET 2015

Presne techto hruz jsem se obaval, kdykoliv jsem o Mikrotiku a jeho
licencovanem SW v minulosti cetl...

Nejhorsi na tom je to, ze vyrobce neudela jasnou, prehlednou a stale
aktualni (!) tabulku, co s cim funguje a co ne. Nebo ji nekde ma?

Abychom si rozumeli: nemam nic proti placeni, pokud se pro nej vyrobce
rozhodne. Ani nemam nic proti bezplatnemu upgrade pouze v ramci urciteho
rozsahu verzi (treba u Eagle je to v ramci "desetinnych" zmen, ale taky
to tusim oficialne nikde nerikaji).

Z ceho jsem ale uplne zurivej je to, ze clovek se neustale pohybuje v
jakesi "pasti", jejiz parametry mu ovsem nejsou sdeleny a pokud past
sklapne, ma jedinou sanci: zaplatit. Obvykle se uz nejde ani bezplatne
vratit k minule verzi...

Jestli je to tady nejak jinak, pak sorry za moje spatne chapani. Jsou
ale jine pripady, kdy tato ci podobna maxikurvarna funguje a nikdo nic
nenamita (!!!)...

--
Jirka