Stare VRLA aku - zajimava zkusenost...

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Březen 19 20:19:51 CET 2015

No to sice asi je (at uz vedome ci nevedome), ale parat to a hrabat se v
gelu H2SO4 dohromady s olovenou drti a mazem....ne, to nebudu.

Jsem sice hodne zvidavy, ale vsechno ma sve hranice a tohle je uz dost
za nimi.

Jako tezitko ci obecna zatez ty vadne kusy poslouzi vyborne (overeno),
no a pak prip. sberny dvur.

Aku si odslouzily svoje, takze ani nemam pocit nejake skody (krome
znemozneni meho experimentu, ale co nadelam)...

Napsal jsem to opravdu v podstate jen pro zvyseni odborne informovanosti
ostatnich.

--
Jirka