OT Exploiting SOHO Routers

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Čtvrtek Březen 19 18:23:58 CET 2015

> Skutečně jste myslel Flash?

ano, pro zajimavost jsem se ted dival na domácí gateway a v /usr mam
20MB, coz by ale vskutku slo resit mountem fs z USB..
Nutno poznamenat ze jsem vyhodil defaultni tooly typu dnsmasq a
provozuji tam plnohodnotné demony pro dns, dhcp, route advertisment,
collectd,  atd.

ten fs z USB mountujete s ext3/4 nebo tam mate nejaky zvlastni FS pro flash?

> .. TP-Link TL-WR1043ND ..
> 64 MiB (ale zase mají hnusnou škatuli, ta stará se mi
líbila víc).

aha díky za tip, mají sice slabší CPU, ale pokud člověk netahá hodně
data přes VPN, tak cpu stejně nic nedělá..

JD