OT Exploiting SOHO Routers

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Březen 19 18:10:09 CET 2015

To nijak nezpochybňuji.
Pokud používám PC hardware, tak taky zásadně používám běžný plnotučný
Linux. Ale apt-get mi tam nefunguje, protože si ty distribuce a hlavně konfiguraci
kernelu skládám a překládám sám.

Ty routery používám proto, že to nic nežere, je to docela pěkné, velmi levné
a snadno nahraditelné. No a tady jsem využil dobrodiní OpenWRT, abych nemusel
řešit speciality všech možných HW platforem.

Jistě bych na PC HW asi taky uměl nainstalovat nějaký Debian, kliknout na Next
bych zřejmě zvládl. Ale pro tyhle svoje řidicí aplikace používam HW na úrovni
Pentium II nebo III, a tak tam dávám jen to, co mi skutečně k něčemu je.

PL

******************************

From: "Petr Tomasek" <tomasek na etf.cuni.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 19, 2015 5:56 PM
Subject: Re: OT Exploiting SOHO Routers

On Thu, Mar 19, 2015 at 03:34:02PM +0100, Petr Labaj wrote:
> No tak to zní fakt dobře.
> Ještě trochu vylepšit, a bude to skoro tak dobré jako Linuxové firmware
> ala OpenWRT atd.

No, vidíte a kdyby se ten váš OpenWRT ještě trochu vylepšil tak bude skoro
tak dobrý jako pořádná linuxová distribuce na slušném železe ;-).

(P.S. Až bude ten Váš OpenWrt umět vyměnit jádro pouhým příkazem typu
"apt-get update && apt-get upgrade" - bez nutnosti cokoliv složitě kompilovat atd -
a to i na dálku, tak dejte vědět...)