OT Exploiting SOHO Routers

Per512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 16:34:47 CET 2015

> on routerOS uz je stejne v cene routerboardu, ktery jakozto HW moc
> nema konkurenci..
>
> Nebo znate (kdokoliv) nejakou embedded platformu s CPU vhodnym pro
> sitovani (tj. ne ARM urcenej do mobilu) s rozumnou velikosti RAM a
> FLASH?
>
> Osobne mam nejradsi openwrt na routerboardech.
   Můžu mít dotaz?
   Kolik zařízení s OpenWRT udržujete v rodukčním stavu?
> To je duvod proc si CZ.NIC vyvijel vlastni HW platformu. Nic rozumneho
> na trhu dle nich nebylo a asi stale neni.

   Máte na mysli "projekt *Turris"*?
   Hezký bonzácký projekt. Profesně jsem paranoidní a z takovýchto
"neziskových výzkumných" projektů s dálkově ovládanými pravidly provozu
chytám osypky. To už raději nějakého blbého TP-linka nebo Tendu. Jsou
bezpečnější.
   Viz.: https://www.turris.cz/cs/ odstavec "O projektu"
   Jako cvičení pro vývojáře asi hezké (nevím, neměl jsem doposud tu
čest), ale žádnému zákazníkovi bych to nedoporučil.
--

   Rtepp
*