uz som sa obaval ze to nepride...

Čtvrtek Březen 19 16:23:31 CET 2015

Debatující bych chtěl odkázat na blog zde přítomného Petra Kubáče, kde je přesně tato bezpečnostní paranoia popsána už dlouho.
Zjednodušeně řečeno se objevují všude vychcané firmy, vydělávající na prodeji zabezpečovacích a ochranných zařízení protože "co kdyby" ? Nikdo nebere v potaz seriózně zpracovanou statistiku a selský rozum, protože to dá práci. Jednodušší je rozhodnutí "tak jo, nechte mi to tady, co kdyby..."
Naši zákazníci mají taky představu, že čím více bude zabezpečujících prvků na vozíku, tím více bude bezpečnější. Padla tady nedávno božská věta: "Snažíme-li se o blbovzdorný systém, vychováváme tím jenom větší blbce."

Zdravím
L. Kručinský

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of jurp
Sent: Thursday, March 19, 2015 1:50 PM
To: HW-news
Subject: Re: uz som sa obaval ze to nepride...

Kdyby jen rukavice.
Pan kolega, na blizkych hutich a dolech maji pravidlo:
Bezpecnost predevsim.
Vy jste dratenik, respektive elektrikar, ze?

Takze povinna vybava elektrikare idealne dle bezpecnosti:
1) na nohou pevnou obuv s ocelovou spickou, dale s neklouzavou,
    olojovzdornou a antistatickou pedesvi, smradlave uz pri
    vybaleni z krabice
2) na sobe monterky z nehorlaveho materialu
3) na rukou hadrove rukavice na sani potu
4) na nich elektrikarske gumove izolacni rukavice, minimalne na 500V
5) pres usta masku proti prachu
6) na ocich ochranne bryle
7) v usich spunty proti hluku, nebo protihlukova sluchatka
8) pres ksich ochranny plexistit
9) na hlave prilbu s podbradnim paskem, co kdyby jste lezl na stafle
10) na sobe horolezecky postroj, co kdyby ty stafle byly vyssi
11) za prdeli druhou osobu s vyprostovacim izolacnim hakem
     (co se pouziva na VN)
12) a oba stojite na gumovem izolacnim koberci

A ted uz jen poproste toho druheho at Vas tim hakem umlati, protoze jen tak bude mit clovek klid od tech ko..tu bezpecaku.

JURP