OT Exploiting SOHO Routers

Per512 per512 na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 16:21:32 CET 2015

   Hm,

   cenu? Proč to řešit, když cena samostatné licence pro PC je kolem
600,-Kč a pokud beru hotový Mikrotik, tak to nemusím už řešit vůbec,
pouze je dobré si zálohovat ID.
   Otevřenost - ano, na doma, kdy mám čas louskat kilobyte dokumentací a
dumat nad významem nějakého obskurního přepínače, jestli mi jeho
nastavení přinese o 0,5% zatížení CPU méně nebo o 33,44mW menší příkon?
To ano, otevřenost za něco, nebo relativní výkon, stabilitu za "vyšší cenu".
Neřeším, RB + RoS je první volba, nahrátí ověřené konfigurace s
ověřenými filtry, nastavení individuálních požadavků a o to více mám
času na zábavu (v mém případě bastlení a modelaření).
   Ne nepodstatná je možnost poměrně komfortní dálkové správy - opět
ušetřený čas na ježdění a taky levnějí provoz u zákazníka...
--

   Rtepp