OT: Vypocet osvetleni

Jindroush kubecj na asw.cz
Čtvrtek Březen 19 16:19:03 CET 2015

Ja jsem googlil, takze toto (WILS) jsem si nainstaloval, ale to chce
obsluhu, ktera vi, co dela, coz ja nejsem.

Dtto ten dalsi link - tam je zase treba prepocitavat to na watty
tepelnych kouli, ktere nepouzivam.
Asi jsem proste naivne ocekaval online tool, kam zadam rozmery mistnosti
a pozadovany ucel pokoje a vypadne na me priblizny pocet zdroju dane
svitivosti.