Re: OT: Dodávka z Hobbyking

AZe aze na seznam.cz
Čtvrtek Březen 19 12:45:57 CET 2015

Pokud je to z EU, trvá to max. 14 dní. Pokud je to International, je to Čína
a může to být dýl. Dva RX objednané a zaplacené 17.2. dorazily včera,
označení Shipped tam viselo 3 týdny.
Už jsem to chtěl reklamovat, ale došlo to dřív, než jsem se k tomu dostal.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Petr Zapadlo
Sent: Thursday, March 19, 2015 12:13 PM
To: HW-news
Subject: OT: Dodávka z Hobbyking

Zdravím,

vím že jsou zde i modeláři, objednal jsem si nějaké věci z Hobbyking,
údajně na mezinárodním sklade je byly.
U objednávka je ve stavu shiped už cca 14 dní.
Je tam  i trackovací číslo, ale jak speedpost tak česká pošta o něm nic
neví.
Je to moje první objednávka, tak nejsem sběhlý - jak to funguje?
Kde lze to trackovací číslo najít a zjistit kde ta objednávka je?

Díky

Petr