uz som sa obaval ze to nepride...

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Březen 19 12:03:22 CET 2015

pochopim to u technikov, ktori pajkuju stale. Ale vacsina z nas
zapajkuje nieco raz za mesiac a koli tomu musim mat na stole bednu,
ktora zabera 30% pouzitelnej plochy a stoji tazke prachy. A potom jej
udrzba, panko co chodi merat a dalsie...
To by sme mali tiez mali nosit rukavice ked chytame cin a plosaky?