CCA...

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Březen 18 20:53:19 CET 2015

Takže už dva tipovali správně, i když možná nedodrželi to nehledání na netu.

No nic, abych to potvrdil, uvedu anonymizovanou a jinak upravenou část
soukromého rozhovoru (nejen) na tohle téma... Nehodlám to dále
komentovat ani rozvádět, už nemám co zvracet.

Třeba to může pomoct dosud neznalým coby výstraha.

--
Jirka