Karta 2x 8bit D/A

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Středa Březen 18 18:29:57 CET 2015

Zvládá vzorkování 2MSps, ale ten přeběh 3-6us bude asi zhruba odpovídat,
mám z toho udělanou DDS I/Q a když použiju tak 16 vzorků na periodu (při
těch 2MSps), tak už je to trochu zubaté. Při 256 vzorků na periodu mi to
v XY kreslí krásné kolečko. Ale je to samosebou jen 7.8 kHz. Takže pokud
kolega potřebuje šířku pásma >0.5 MHz, nic jiného než kvalitnější DAC
asi fakt nezbude.

Mrazík