Karta 2x 8bit D/A

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Březen 18 13:59:32 CET 2015

Informacie su chabe priznavam,

je to na hranie s sirokopasmovou modulaciou.
a krmit je potrebne kontinualne. zvukove karty su nanic,
simulacie ukazuju ze rozumne vysledky sa daju pouzit az od 0.5MS/s
prijmacia strana je tuner s RTL2832.
Nad tym Cypressom som uvazoval (vnutri je tusim kopia atmel)  ale skor nez sa do toho pustit,
by mozno mohol niekto povedat preco to radsej neskusat.
tie veci od ni su radovo cenovo nad limit

j.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Slavo Tomascik
Sent: Wednesday, March 18, 2015 1:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: Karta 2x 8bit D/A

Nazdar,
kariet do PCI je plny internet. NI robi pre PCI aj USB http://sine.ni.com/np/app/main/p/bot/no/ap/daq/lang/en/pg/1/ps/1000/sn/n25:device,n3:7854,n17:daq,n24:USB/
Ale urcite najdes nieco lacnejsie.

Co sa tyka toho vlastneho mcu a prevodnikov na USB, urcite to pojde urobit. Len s mcu USB 2.0 HS (Cypress, alebo vyspelejsi ARM), ak chces posielat kontinualne tych 2x1Ms/s. Ak by si si sample ulozil do lokalnej pamete, tak by to slo aj s tymi mensimi mcu. Takze zalezi od toho, kolko tych samplov ma byt.
Slavo T.

Ahoj,
potreboval by som zariadenie ktore obsahuje 2x 8bit D/A prevodnik
s samplovanim >= 1Ms/s nalepsie ako PCI kartu (pripadne USB)
pripadne ci je realne to zbastlit z dvoch prevodnikov a nejakeho jednocipu s usb?
vdaka.
j.