Re: připojení sklokeramické desky

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Středa Březen 18 11:17:46 CET 2015

Tak mne napada co to udela s nulakem? Nebude pretizen? Varna deska ma prikon az 7,5 kw. Trouba 2kw. Kabel 5x2,5mm2.

Michal Gregor
  ----- Original Message -----
  From: Pavel Kadečka
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, March 18, 2015 11:13 AM
  Subject: Re: připojení sklokeramické desky

  Snad odjakživa to je u sporáků tak, že jsou různé plotýnky na různé fáze, ale všechno proti N. Bude to hlavně kvůli tomu, že když by to bylo napájené všechno z jedné fáze  a zapnete všechny plotny a ještě troubu, tak to bude mít celkově dost velký odběr a nemusel by to utáhnout jistič. Samozřejmě, pokud máte v bytě jenom jednu fázi (typicky byty v paneláku), tak to jinak nejde, pak si to musíte nějak ohlídat a nezapínat všechno najednou nebo mít vyzkoušené, že to jistič (a dráty) vydrží.

  P.K.