STM32F0 USART RS485 MODE

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Březen 18 09:33:30 CET 2015

Neskusal, ale podla RM0091 by to mala byt brnkacka:

- nastavit prislusny RTS pin - do MODER AF a do AFRx prislusne AF (ak sa
nemylim tak AF2) a pripojit ho na DE transceivera (pochopitelne nastavit
aj piny pre RxD/TxD a zapojit ich na transciever; dalej u standardneho
75176-kompatibilneho transceivera dat /RE na zem)

- nastavit USART ako normalne, ale naviac pridat
  - v USARTx_CR3.DEM = 1
  - v USARTx_CR3.DEP = podla potreby (u 75176-kompatibilneho transceivera
active high tj DEP=0)
  - v USARTx_CR1.DEAT a .DEDT nastavit potrebne casy (zacal by som tym, ze
by som dal cvicne oba do stredu, to by malo pri ne-oversamplingu urobit
delaye dlhe 1-bit pred startbitom a po stopbite

- napisat test: trivialny vysielac v slucke s vkladanou medzerou medzi
trebars kazdym tretim byte

- pichnut osciloskop/analyzator na TxD a DE a pozriet ako to funguje

wek