Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre ADprevodnik(nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera sa tu dost vela suvisiacich veci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Březen 18 00:06:41 CET 2015

protoze teplota se merí s horsím rozlisením a presností nez proud. Tím ze s
ní budete neustále kvedlat, tak zpresníte merení.

----- Puvodní zpráva -----
Od: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Odesláno: 17. brezna 2015 22:42
Predmet: Re: Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre
ADprevodnik(nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera
sa tu dost vela suvisiacich veci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Co to ma spolocne so statistikou a preco by poradie zmeny parametrov (t.j.
"meriam pri roznych prudoch a jednej teplote potom zmenim teplotu a
opakujem" versus "meriam pri jednom prude a roznych teplotach, potom
zmenim prud a opakujem") malo viest k viac ci menej presnemu meraniu?

wek