OT - MikroElektronika

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 17 22:18:46 CET 2015

Nemam s nima vlastne nic, protoze je mne odnaucili v MikroE pouzivat :)

Ale vazne - kdyz chci pevnou sirku tabu, dejme tomu tri znaky, povypinam
ruzne "smart" ptakoviny, ktere mi v podstate jen prekazi, a zacnu psat kod,
je to OK a chova se to, jako kdyby tam taby byly.

Pak to vsechno ulozim, zavru IDE, podivam se do toho .mpas souboru nejaky
mormalnim editorem a vetsina je v poradku, taby tam jsou (podle velikosti
textu tu a tam nekde i prelozene na mezery). Pak ten projekt otevru znovu a
ejhle, zacina to nejak plavat, sloupecky nesedi pod sebou, tab meni sirku -
v tuto chvili uz doslo k nahrazeni tabu mezerami, kdyz projekt ulozim, uz
tam nejsou, jsou misto nich mezery a jeste blbe prepocitane.

Dela mi to fakt uz roky a nekolika ruznych masinach (Win XP, Win 7 64b) i
ruznych jazycich - mikropascal, mikroc, to vse pro PIC, AVR, ARM, pro
otestovani bohate staci free verze, dela to ve vsech... Jestli to am
funguje, pak je to s podivem, asi by mne zajimalo vase nastaveni editoru, je
dost mozne, ze jen nekde (nekde vsude a porad stejne) pouzivam "zlobivou"
volbu.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 17, 2015 9:53 PM
Subject: Re: OT - MikroElektronika

Co mate s tabulatorama? Ja je pouzivam se nejak jsem nezaznamenal
problem v Packalu...

Ja mam od ni kompiler koupenej snad uz od verze 5.0 a nikdy jsem
nezaznamenal vaznejsi problem a pred casem jsem koupil i programator a
tady me trosku s..ou, protoze treba PIC12F1840 nebyl podporovanej silene
dlouho po uvedeni a pres moje urgence to silene dlouho slibovali.

RV