OT - MikroElektronika

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Březen 17 21:53:09 CET 2015

Co mate s tabulatorama? Ja je pouzivam se nejak jsem nezaznamenal
problem v Packalu...

Ja mam od ni kompiler koupenej snad uz od verze 5.0 a nikdy jsem
nezaznamenal vaznejsi problem a pred casem jsem koupil i programator a
tady me trosku s..ou, protoze treba PIC12F1840 nebyl podporovanej silene
dlouho po uvedeni a pres moje urgence to silene dlouho slibovali.

RV