Ty internety pod morem...

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 17 21:11:27 CET 2015

Ano, na to staci prave mysitko pri vhodnem zvetseni obrazku na
originalnim odkazu, tam zobrazit obrazek a nasledne pohled do adresniho
radku.

Tedy myslim tim u skutecneho www prohlizece...

No a pak uz jen trocha hackerskych, resp. programatorskych schopnosti.

To, co se prodava, je uz vytistena mapa, takze asi ochrana dat neni tak
velka (velkoplosny digitalni tisk je docela draha zalezitost, cili
teziste ceny je tam).

Krome toho na jih a zapad od cca Plzne tak nejak prirozene a tradicne
ocekavaji, ze ne vse, co lze ukrast, je ukradeno... Uz se sice docela
"poucili" prilivem nejruznejsich turistu a imigrantu, ale asi ne tak
uplne...

Abych byl konkretni: tu 130 MB mapu vygenerovanou kolegou jsem si taky
stahl, ale predevsim proto, abych overil, jak si s tim velkym obrazkem
poradi Linux na starsim HW. Bez problemu...

Ale nejspis ji nepouziju ani pro vlastni potrebu (myslim tim vytisteni
na papir nebo neco ekvivalentniho).

--
Jirka