Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre AD prevodnik(nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera sa tu dost vela suvisiacich veci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Březen 17 21:04:22 CET 2015

Teoreticky, pokud vystavím zenerku rovnoměrné změně teploty,
tak mi stačí najít proud při kterém se napětí mění nejméně.
Při vhodném zapojení měřáků  a derivaci napětí, tak vlastně nastavuji
proud na minimální výchylku.

To si dokážu představit jako použitelné pro maloseriovou výrobu.

Ale jestli to tak dělali nevím :-)

Petr