Teplotne kompenzovana zenera a ine dobove referencie pre AD prevodnik(nenapada ma ziadny rozumnejsi nadpis pre toto vlakno, rozobera sa tu dost vela suvisiacich veci) was: rozdiel medzi SN7401 a SN7403

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 17 20:57:15 CET 2015

 17.3.2015, 20:53:03

Umim si to predstavit, dnes v dobe automatizovanych systemu, nebo i
rucne pro kusovku, jak to udelal pan Williams. Ale pri seriovce CSSR
70-tych let, coz je pripad treba tech metrackych prevodniku, si
myslim, ze to museli delat nejak jinak.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz