rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Březen 17 19:40:34 CET 2015

Jo. Jeste taky KZZ47, rozdily byly minimalni.

Popis byl ve forme klasickeho vodou aktivovaneho obtisku, tedy "klihove"
apod. lepidlo bez sance na dlouhodobou prilnavost k plastu. Ovsem nic
jineho neexistovalo, zejmena v kusove rucni vyrobe, coz toto prakticky bylo.

Holt takove male vitezstvi vyvoje a vyroby nad tehdejsim bolsevikem...

Dneska je stale jeste prodava treba Denkl a podobne obchody.

--
Jirka