OT - MikroElektronika

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Březen 17 19:32:10 CET 2015

Jo, MikroE je celkem sympatická firma. Jediné, čím mi pijou krev, je
firemní heslo "slibem nezarmoutíš" - podporu pro NXP LPC slibují už asi
šest let (přestože vývojové kity s LPC vyrábějí), chyby v IDE se táhnou
zhruba stejně dlouho (stačí chtít používat tabulátory a neštěstí je
hotovo), ke hromadě knihoven nedávají kód, takže na opravu chyb se čeká,
nebo si rychleji napíšeš svojí - ale jinak jsou mi fakt sympatičtí, už
jen tím, že na spoustu věcí jdou "jinak". Jestli lépe nebo hůře nevím,
na fóru se objevují hlášky o tom, že jejich C není C a jejich Pascal
není Pascal, ale i tak se mi v tom píše relativně dobře a přes výhrady
je mám docela rád.

A nějaké .exe v Dokumentech - to je jen drobnost, kterou uživatel může
změnit snadno dle své libosti.

Ale náborové video slušné, to ano.

Pavel Kutina