Eagle - jak nakreslit prokovene frezovani / drazkovani

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Březen 17 17:52:31 CET 2015

Skuste pripadne pozriet ako su urobene konektory v eagle knizniciach pre
konektory 2,1mm - tie maju 3 take plosky a urcite to maju spravne.
Niekolkokrat som posielal do cinskej fabriky a vzdy dosli dobre. Jeden
krat dokonca nahradene uz spomenutym trojitym vyvrtanim, ale pekne
prekovene :) Proste aj cinan si vsimol o co ide na vykrese a spravil to
dobre, vzdy bez otazok...

Jaro