Eagle - jak nakreslit prokovene frezovani / drazkovani

Úterý Březen 17 15:46:23 CET 2015

Ja to udelal pred par lety tak, ze jsem naskladal vedle sebe normalni
pady tak, ze se diry prekryvaly o 1/2 - konzultoval jsem to s vyrobcem
(Pragoboard) a ze je to mozne. Dopadlo to dobre.
Jinak na to byva vetsinou specialni vrstva, jak jsem si vsiml.
Mozna se zeptejte primo vyrobce, jak to nejlip udelat.