rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Březen 17 13:24:47 CET 2015

Aha, myslel som na nejaku teplotnu kompenazciu zenerky termistorom. To
by mohla byt tiez sranda.

Inak pozeral som 7805-ky a ST aj TI im udava drift 1,1mV/C, co je
0,022%/C; u 723 je to 0,015%/C. Zenerka v okoli 5V ma drift zhruba do
0,05%/C. Zatial ta 723-ka vyzera ako relativne pouzitelny referencny
zdroj pre tuto aplikaciu, aj ked nema farebne pruhy.