rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Březen 17 10:02:04 CET 2015

Dňa 17. marca 2015, 9:43, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a:
> Ale ak sa nemylim, musi byt kratkodobo stabilna, t.j. by sa nemala menit
> napr. od zatazenia zdroja.

To ano.

> Nie, ale znova ak sa nemylim, ten kondik musi byt co najlinearnejsi a nemat
> leakage a Pease-ov aWilliamsov oblubeny soakage (dielectric absorption).

Nemyslis sa, ale odporujes veci, ktoru som nenapisal. Pisem ze
nezalezi na presnej hodnote pasivnych prvkov. To znamena, ze kondik
nemusi mat presnu hodnotu, resp. nemusim ho merat a poznat jeho presnu
kapacitu. Samozrejme v integratore nemoze byt nejaky keramicky bazmek,
vyteceny elektrolyt alebo TC183 (tzv. tesla hovnak), ale to sa snad
uci uz na zakladnej skole.

> Jj. Som zvedavy, ako ho vyriesis, aby to  bolo dostatocne dobove (flagelant
> je to slovo).

Nie som si isty, ci dosiahnem uplnu dobovost, hoci sa o to aspon
ako-tak snazim (nepouzit TTL-ko a hned vedla nejaku modernu napatovu
referenciu, napriklad). Ale chcem tam pouzit suciastky, ktore sa mi
pacia. Ako ked hifisti stavaju svoje audiogerety - je jedno ako to
hra, hlavne nech su tam cervene kondiky.
Flagelant je to spravne slovo.

> PS. National Semiconductor Application Note 260

Pekne. Mozno som to niekde spominal, moj prevodnik bude mat ako vystup
tri sedemsegmentovky, adekvatne k tomu planujem polozit aj poziadavky
na presnost. Nieco ako v blahej pamati C520D.