rozdiel medzi SN7401 a SN7403

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Březen 17 01:11:47 CET 2015

 17.3.2015, 1:04:01

Ano, jde o U/f na principu vyrovnavani naboje, je trochu jednodusi nez
ten vas, neb casovou zakladnu nepotrebuje, tu dela ten MKO, ale je
pravdou, ze ji stejne potrebujete pro citac a jedna zakladna pro ADC i
CT umoznuje, pri vhodnem zapojeni, kompenzovat nektere offsety.
Zajimava je IMHO, na takto jednoduche zapojeni, velmi dobra presnost a
nelinearita.
Pokud byste mel zajem a vydrzel do zitrka, muzu eventualne ofotit.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz