rozdiel medzi SN7401 a SN7403

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pondělí Březen 16 22:11:01 CET 2015

Dňa 16. marca 2015, 21:53, balu na home <balu na k-net.fr> napísal/a:
> to znie luxusne, uz teraz sa tesim na vysledok. Ja som vedel ze som mal
> zobrat tych 5 suflikovych skrini s kompletnou radou TTL obvodov ked ich
> vyhadzovali :-)

Ja to furt kazdemu hovorim, cokolvek elektronicke, nevyhadzovat. Ale
je to marny, je to marny, je to marny! :-)
https://www.youtube.com/watch?v=XDJEPjvbbs4

> Odstranis problem cislo 998 a ostava este 1 853 236 dalsich.

Vacsinou to chodi tak, ze odstranis problem cislo 998 a ostava este 1
853 236 dalsich. Potom odstranis problem cislo 999 a ostava este 1 971
354 dalsich.

> Daj priebezne vediet ako to vyzera :-)

Vytacanie cisel uz mam, to som uz tusim spominal. Medzicasom som si
overil koncept DA prevodnika a teraz riesim AD-cko. Zvolil som s typ s
dvojitou integraciou. Integrator a riadiaca logika uz funguje, takze
mam vystup kde je strobovaci/nulovaci impulz pre citac a druhy vystup
je kde dlhy vlacik impulzov, ktorych pocet je (snad linearne) umerny
vstupnemu napatiu. Este si dobastlim citac a segmentovky a koncept
bude hotovy, snad aj linearny. Riadenie ma 9 IO, citac k tomu bude mat
asi 10 alebo 11.
No a potom to supnut na plosak, ale to bude taky oddychovy vecer.