vykonove rezistory impulzni zatizeni

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Pondělí Březen 16 08:01:44 CET 2015

Dobrý den,

Jsou to tyto?  Viz. příloha? Jsou ve VF generátorech pro ultrazvukové
sváření a jsou téměř ,bezindukční'.

S pozdravem P. R.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Vláďa Anděl
Sent: Monday, March 16, 2015 1:30 AM
To: konfera
Subject: vykonove rezistory impulzni zatizeni

Dobrý den,
hledám nějaké 20W odpory s velkým impulzním zatížením a pokud možno i s co
nejmenší indukčností. Zatím používám drátové tmelené odpory a vypadá to že
na to jaký je tam tenký drátek, si nechají líbit hodně. Střední výkon je
10W, ale v impulzu 1,5 KW. Opakovací frekvence impulzů je 300 Hz. Sice to
funguje, ale kdyby bylo něco lepšího... TME má jen drátové a KME má sice pár
metaloxidových, ale až 680 Ohm a já potřebuju 47. Slyšel jsem něco o
hmotových rezistorech, myslím že by byly ideální. Jenže jsem je nikde
nenašel. Kde hledat?

Anděl