[OT]: tramovy strop

Tom Meinlschmidt hw na meinlschmidt.org
Neděle Březen 15 20:50:18 CET 2015

zdravim.

S prurezem neporadim, statik bude stat par tisic. Nicmene - po vlastnich zkusenostech - pokud Vam nezalezi
na tramech, bezte do steico profilu. Delka 3400mm neni nic hroznyho, ale i to se muze prohnout, a to u tech steico
az tak nehrozi. Cenove to taky nebude az takova hruza.. A panove od steica Vam jiste poradi

tm