STM32F051K6U7 ma USART2 ?

Neděle Březen 15 19:59:56 CET 2015

No to me takhle potrapil ten Sitara CPU od TI, tam se to FP musi taky
inicializovat, komplikaci je, ze tam jsou dokonce 2 jednotky (uz jsem
zapomel detaily, NEON a primo v CPU?) a s kazdou se pracuje jinak...
Inicializije se to pres CP15, dalsi orizek byl ten system MMU a cache.
Ale je to pekny kus procesoru, bezi to rychle, snad se k tomu zase brzo
dostanu (zatim s vyplazenym jazykem musi zvladat funkci dva CM4 s 8 a
32MB SDRAM)