[OT]: tramovy strop

Glajc Pavel pavel.glajc na del.cz
Neděle Březen 15 19:46:18 CET 2015

A to se dělá jak.  Jen mě to zajímá, protože stropy mám z palubek na tom 15cm vaty a záklop a když nahoře běhaj myši nebo kuny tak slyším vše.
Jinak k tomu průhybu trámů. Někde na tzb.info byl odkaz na docela dobrej program, tuším snad v excelu. Zkouším to najít, ale zatím neuspěšně. Třeba bude někdo rychlejší.
PG