[OT]: tramovy strop

Neděle Březen 15 19:25:36 CET 2015

Ono to nebude o tom, ze by to prasklo, ale jako kompromis jaky se snese
pruhyb. Drevo bude vzdy trosku pruzne, takze prakticky se to vetsinou
mnohonasobne predimenzuje, protoze pak to nepruzi a navic je to hezke.
Dalsi vec je, jak to pracuje s navlhanim a vysychanim, pribuznemu
cestuje sadrokarton v prvnim patre o centimetr mezi letem a zimou, nic
moc spara v zime.