[OT]: tramovy strop

Neděle Březen 15 19:24:51 CET 2015

No ono se toho prý moc počítat nedá, protože každé dřevo má jiné
vlastnosti. Takže se odhaduje a hodně předimenzovává. Já mám stropnice z
fošen 50x180, v každé stropnici jsou dvě fošny. Stropnice jsou po půl
metru a délka 5m (10, ale uprostřed je to podepřené).
Soused má stejný barák a strašně dole slyší jak se nahoře chodí. Miralon
toho moc neutlumí. Tak jsem dělal dvojité trámování. Po tlustých se
chodí, na tenkých visí sádrokartonový strop.
http://vaelektronik.cz/dum/original/strecha6.html
tady je to vidět ze spoda
http://vaelektronik.cz/dum/original/vzduch_1.html

Anděl