OT: Licenční kód k Windows 8.1

Aleš Zíka zika na results.cz
Neděle Březen 15 09:37:06 CET 2015

Zdravím a omlouvám se za OT.
Dceři odmítá bootovat notebook od HP, podle diagnostiky to vypadá na
odcházející disk. To není problém, data se mi podařilo stáhnout a NB půjde
to na reklamaci, nicméně jsem si při té příležitosti všiml jedné věci.
Jde o NB 15-r001nc s předinstalovanými Widnows 8.1, ale nikde na něm není
nálepka s licenčním kódem, jak bývalo dříve zvykem. Ještě se (až se mi
stáhne instalačka) pokusím o nějakou opravnou instalaci, jestli se to
nechytne, ale pokud to bude chtít licenční kód, tak nevím, co zadat.
Jak to v těchto případech bývá s licencí? Je nálepka někde v příbalu a
jenom jsem jí přehlédl/ztratil, nebo je to nějak jinak? Jde o nějaké
upravené Windows, protože při bootu místo okénka zobratují logo HP, ale to
dneska dělá asi každý, navíc je tam UEFI, čemuž vůbec nerozumím... HP
Recovery DVD jsem si samozřejmě neudělal :-(

Dáky za případné vysvětlení,

Aleš Zíka