Magnet

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Březen 13 13:47:48 CET 2015

Zdravim,
  ano, samozrejme pouzit kriticke tlumeni obvodu je mozne, ale v tom pripade se
v tlumicim odporu ztrati pomerne dost energie. Myslim, ze civka s nizkym
odporem (poradna pasovina), kondiky s nizkym ESR a dobra dioda by dokazaly
podstatne silnejsi pole, ktere by zmagnetizovalo snad i drevo :-).
  Zdravi Pavel