USB killer

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Březen 13 13:34:11 CET 2015

Protože to dělají úředníci na základě vlastní zkušenosti. Na jedné
straně zakážou rtuťové teploměry, ale na druhé straně si klidně můžete
koupit třeba motorovou pilu. Teploměr má doma každý, ale asi neexistuje
politik, který si sám řeže dřevo. A taková pila je hodně nebezpečný
nástroj. Za vsí je lesnické učiliště, předpokládám, že o bezpečnost tam
dbají dostatečně a nemine rok aby se něco nepřihodilo. Před pár lety si
tam dokonce mladík uřízl nedopatřením hlavu.
To jen tak při pátku 13. - dřevo už jsem pořezal a chvála Bohu se nic
mimořádného nestalo.

Mrazík