Magnet

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pátek Březen 13 11:00:30 CET 2015

Profesionální magnetizační zařízení ( viděl jsem jich několik ale ne v
ČR ) vypadá tak, že je to asi 1m3 kondenzátorů,
k tomu veliký tyristor, něco jak z lokomotivy a pro každý tip magnetu
specielní magnetizační nástavec,
skládající se z jádra a jedné nebo několika cívek tlustým drátem.
Nedovedu si představit něco takového realizovat kvůli jednomu magnetu.