USB killer

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Březen 12 17:45:49 CET 2015

Takze najlepsie dopadne ten s tym radioaktivnym blokom, ktoremu zacnu
vypadavat vlasy az tak o pol roka...

Bezpecnost je dolezita vec, ale robi sa jednostranne s maniakalnym dorazom
na konkretne situacie a na tu vseobecnu vychovu sa zabuda.

Na jednej strane ma byt rozvadzac zamknuty, ale na druhej strane student ma
mat respekt voci zamknutym cudzim veciam.

Ze ako dospiet k takemuto stavu, to je uz na dlhsiu debatu pivneho
charakteru.

wek