USB killer

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Čtvrtek Březen 12 11:15:29 CET 2015

On Thu, Mar 12, 2015 at 10:39:20AM +0100, Jan Waclawek wrote:
> To je vlastne motivacia celeho toho povodneho clanku/prace, podobna
> prihoda. Pritom samozrejme na tom pokazenom/starom kluciku nebol ziadny
> zamerne zlomyselny obvod.
>
> Dost by ma zaujimalo, aky bol mechanizmus ktorym sa dosiahlo to
> nebootovanie. Naznacili ste, ze to bolo len docasne, mozem vediet, ako ste
> to opravili?

U jednoho PC jsem poradil rodicum, at ho nechaji pres noc byt. Po 2 dnech
to normalne bootovalo ;-). Asi nejaky zbloudily naboj nekde v kremiku.

U toho druheho bylo neco se starym diskem, ktery byl pripojen jako zalozni.
Disk se hlasil a pak nekomunikoval kvuli cemuz linux nechtel bootovat.
Tak jsem se zaprel a prozradil rodicum rootovske heslo a rekl, at ho zadaji
a pak napisi "exit". A ze si maji nechat v servisu vymontovat ten
zalozni disk. Ale pry to po case normalne nabootovalo. Jestli ten
disk nechali vymontovat nevim :-)

P.T.