USB killer

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Čtvrtek Březen 12 10:21:38 CET 2015

Měli jsme doma ruskou stavebnici s elektronikou (asi rádio). Je to tak  25let zpět, možná o chlup déle. Byly k tomu sluchátka a na konci měli vidlici, které docela přesně pasovala do zásuvky 230V (a pak byl v té stavebnici protikus). No jako malého mě nenapadlo nic blbějšího než to do té zásuvky strčit. Ještě že jsem to neměl na uších (asi by bylo po mě)... Takovej ohňostroj jsem neviděl. Ze sluchátek vyšlehly dva plameny proti sobě.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudecek
Sent: Thursday, March 12, 2015 9:38 AM
To: HW-news
Subject: Re: USB killer

Jedno dítě, co ke mně kdysi chodilo na kroužek, vyrobilo podobný killer na koax. Mělo to v sobě i terminační odpor. Ve škole to místo něj zapojil k poslednímu počítači, kabel zamotal mezi ostatní kabely za počítačem, vypojil monitor ze zásuvky, vidlici od monitoru zahrabal hlouběji, aby nebyla vidět, ...

PH

From: Jan Waclawek
Ten je tiez dobry, ale neviem si predstavit mentalny proces cloveka, ktory by to zapojil, kebyze to najde.