USB killer

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 12 09:20:18 CET 2015

Ked som prisiel do firmy, kde pracujem a mal som vyrobit nejaky
pristroj, ktory bude pouzivany ludmi vo vyrobe (vcelku sa podobaju na
fenomen znamy pod nazvom "francuzsky robotnik"), tiez som mal podobne
naivne predstavy.
Ale raz sa mi vratil tak, ze CAN9 konektor bol opaleny a suciastky
vnutri usmazene od prepatia. Nejaky umelec niekde zohnal nejaky kabel
s CAN9 protikusom a nejakym sposobom narval odcvaknute obnazene vodice
do ~230V zasuvky. Nastastie sa nikomu nic nestalo, teda iba mna skoro
drblo ked sa mi ten pristroj dostal do ruk. Nedokazem si ani v
najmensom predstavit, co toho cloveka viedlo k takemu cinu, ale
odvtedy som s designom cohokolvek co je pripojene na konektor
opatrnejsi.

Dňa 12. marca 2015, 9:10, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: