USB killer

Čtvrtek Březen 12 09:20:07 CET 2015

Moje přítulkyně se jednou divila, že jí netiskne tiskárna, no jak by mohla,
když USB konektor strčila do ethernet portu, docela pěkně tam pasuje ;)

Musím přiznat, že mně se to později povedlo taky, ale já mám polehčující
okolnost, kabel jsem tam zastrčil poslepu a na mém notebooku je v tom místě
opravdu USB port (mám Dell D600, ona Dell D610):

http://archive.arstechnica.com/reviews/004/images/D600BackPorts.jpg
http://www.valucomputers.co.uk/acatalog/d610%20back%20showing%20ports.jpg

Takže i když ten ethernet killer je jenom vtip, je docela dobře možné, že
by si s tím někdo omylem opravdu odpravil ethernet port. A co kdyby se to
použilo jako drsný kanadský žertík, ono když vidíte na stole jen ten konec
s ethernetem, koho by napadlo, že je to past a druhý konec je připojený na
230V...

P.K.